• Zamówienia realizowane są na terenie Unii Europejskiej.
  • Na stronie Sklepu Internetowego podany jest termin realizacji i dostawy przesyłki. Termin otrzymania przesyłki składa się z czasu kompletowania towaru oraz czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera lub listonosza.
  • Termin realizacji i dostawy przesyłki liczony jest w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku.
  • Koszt wysyłki pokrywa Kupujący.
  • W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem” termin realizacji zamówienia i dostawy liczony jest w dniach roboczych od momentu zawarcia umowy.
  • Koszty oraz czas realizacji i dostawy:

 

Koszt dostawy przesyłką kurierską DHL – 18 zł – doręczenie następnego dnia roboczego.

Koszt dostawy przesyłką kurierską DHL za pobraniem – 23 zł – doręczenie następnego dnia roboczego.

Koszt dostawy Pocztą Polską Kurierem48 – 11 zł, doręczenie w ciągu 2 dni roboczych.

Koszt dostawy Pocztą Polską za pobraniem Kurierem48 – 13 zł, doręczenie w ciągu 2 dni roboczych.

 

  • Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy. W przypadku wyboru „Paczkomatu” adresem dostawy jest adres Paczkomatu wybranego przez Klienta w formularzu dostawy podczas składania zamówienia.
  • W dniu wysyłki Klient informowany jest mailowo o wysłaniu przesyłki wraz z podaniem numeru listu przewozowego, co jest potwierdzeniem nadania.
  • Doręczona przesyłka powinna być zbadana w obecności Dostawcy. W przypadku ubytków, uszkodzeń, Klient ma prawo żądać sporządzenia protokołu reklamacji.
  • Klient ma możliwość odbioru osobistego przesyłki pod adresem: ul. Traugutta 21/7, 61-514 Poznań.
  • Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży zgodnie z wolą Kupującego. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
  • W przypadku gdy Dostawca niezastanie Klienta pod adresem dostawy wskazanym w zamówieniu, zostawi on awizo lub skontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia innego terminu dostawy. Gdy przesyłka wróci do siedziby firmy, Sprzedający skontaktuje się mailowo bądź telefonicznie z Kupującym w celu ustalenia ponownego terminu i kosztów dostawy.

 

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK

Poczta Polska – http://sledzenie.poczta-polska.pl/

Kurier DHL – http://www.dhl.com.pl/pl.html